+/- twee weken voor ik weg ga. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Roos Westervelt - WaarBenJij.nu +/- twee weken voor ik weg ga. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Roos Westervelt - WaarBenJij.nu

+/- twee weken voor ik weg ga.

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Roos

15 December 2014 | Nederland, Nederland

Hallo Allemaal,

Het komt nu erg dichtbij. ik ben al een half jaar bezig geweest op school om al mijn schoolopdrachten af te ronden. en Als ik dat afgerond had zou ik op stage gaan. Nu is het over twee weken zover. Ik kijk er erg naar uit om naar toe te gaan. We kregen wel vorige week nog te horen dat we niet naar het vluchtelingen kinderdagverblijf, omdat dit kinderdagverblijf niet meer brandveilig genoeg was en niet door de inspectie keuring kwam. Maar nu mag ik mijn handen laten wapperen in een internationaal kinderdagverblijf. We gaan met vier meiden daar naar toe. Dus we gaan met ons alle knallen daar. We verblijven natuurlijk wel gewoon in Italie, Palermo. Nu ga ik nog op school een paar laatste dagen door brengen. En dan heerlijk genieten met kerst en oud en nieuw. Ik vertrek op vrijdag 2 januari 2015. Ik zal jullie via deze site iedereen op de hoogte houden van mijn ervaringen en belevenissen die ik daar ga krijgen. Zo zijn jullie er toch ook nog een beetje van op de hoogte. Als je mij eventueel zouden willen contacten, zou ik jullie aanraden om mij te appen of te skypen. en over ruim 5 maand kom ik al weer terug.!

Lieve groetjes van Roos

  • 15 December 2014 - 19:21

    Annie Uut Katwiek:

    Succes met de voorbereidingen.

  • 15 December 2014 - 20:13

    Wilma:

    Knap van je, maar eerst nog een fijne kerstvakantie en dan veel plezier en succes in Italie. Ik ga je zeker volgen.

  • 15 December 2014 - 20:31

    Jolien Duenk:

    Leuk Roos, succes met de laatste voorbereidingen! Groetjes Jolien

  • 15 December 2014 - 21:00

    Demi, Peter En Angelica:

    Lieve Roos, jeetje wat is het vlot gegaan!
    Tanti cari Baci e Abbracci da noi e Buon Viaggio!
    Ciao, liefs Demi, Peter en Angelica xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 17 December 2014 - 10:07

    Melanie:

    Dag lieve Roos!

    Ik wens je een hele mooie, bijzondere en fijne reis en periode toe!!

    Lieve groeten vanuit Doetinchem, Melanie

  • 30 December 2014 - 16:18

    Pennings:

    Wij gaan je ZEKER volgen, maar eerst de nieuwjaarsborrel

  • 30 December 2014 - 16:18

    Pennings:

    Wij gaan je ZEKER volgen, maar eerst de nieuwjaarsborrel

  • 02 Januari 2015 - 20:46

    J.haverkamp :

    Hallo Roos de nieuwjaarsborrel is voorbij en inmiddels zul je al wel op de plaats van bestemming zijn
    Heel veel succes en veel plezier en komende maanden
    We gaan je volgen . Groeten uit Alphen aan de Rijn

  • 03 Januari 2015 - 08:13

    Ton Ina:

    Hallo Roos
    Alles oke ???
    De reis goed verlopen ??
    We zijn benieuwd wat voor verhalen er te vertellen zijn
    Je zult vast heel wat beleven, leuk hoor
    Geniet ervan
    We horen nog wel
    Groetjes v d beeklaan

  • 04 Januari 2015 - 08:52

    Ton En Ina:

    Ha die Roos
    Ik had van je moeder al gehoord dat je goed over was
    En dat er nog geen internet verbinding in jullie huis was
    Dus we wachten even af
    Volgende week succes op stage
    Groetjes

  • 05 Januari 2015 - 19:54

    Dini:

    Hoi Roos,
    vervelend gedoe nu jullie vandaag niet op stage terecht konden. Is er een feestdag in Italie? Dat schijnt in Duitsland wel zo te zijn hoorde ik van Josien.Zal fijn zijn als je eenmaal een begin hebt gemaakt.
    Ik vond het stoer te horen dat je al van alles van de stad hebt gezien.
    xx
    D

  • 06 Januari 2015 - 11:14

    Verena Elfring:

    Hallo Roos,
    GELUKKIG NIEUW JAAR! Ik ben benieuwd naar je eerste reisverhaal! Goed aangekomen? Heel veel plezier en succes samen met de andere meiden! Doe ze de groeten!
    Groetjes, Verena

  • 07 Januari 2015 - 19:05

    Jannie En Willem:

    Hallo Roos en Huis genoot

    Alles al een beetje ingericht in je appartement en ook al kennis gemaakt op je stage plek?
    We gaan het volgen. al je nieuwtjes verhalen enz.
    Nu nog internetverbinding. Hartelijk groet uut t Dal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roos

Ik ga voor ruim 5 maand naar het buitenland voor een stage. Ik wilde dit altijd al graag doen. en nu is mijn kans om te gaan. Ik hoop veel te zien en mij zelf nog mooier en beter te kunnen ontwikkelen. Zodat ik daar als een mooie ervaring naar terug kan kijken.

Actief sinds 30 Nov. 2014
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 4304

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 28 Mei 2015

een maand voor vertrek.

Landen bezocht: