De tweede week van februari. - Reisverslag uit Palermo, Italië van Roos Westervelt - WaarBenJij.nu De tweede week van februari. - Reisverslag uit Palermo, Italië van Roos Westervelt - WaarBenJij.nu

De tweede week van februari.

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Roos

12 Februari 2015 | Italië, Palermo

Wat heb ik al weer veel mogen mee maken. We zijn nu al weer halve wege februari en zitten nu ruim 3 weken in het bed and breakfast. en lekker dicht bij onze stage. We zijn vol op bezig op stage en leren allemaal nieuwe dingen die we in Nederland niet of nooit zouden doen. maar we leren we hun manier van werken met kinderen. Ook ben ik al lekker bezig met mijn schoolopdrachten. In deze periode is ook al mijn eerste bezoek gearriveerd. Mike...<3 Dat was ook erg fijn om weer samen te zijn. Het was in deze weken ook niet steeds mooi weer en we hebben zelf al sneeuw gehad dus het lijkt wel een beetje op Nederland. met mijn verjaardag hebben we nog met een Nederlands meisje afgesproken die hier opaire is om af en toe wat dingen samen te doen. Dus ging ze mee met ons om mijn verjaardag te vieren. Dat was wel even een leuke ervaring jarig zijn in Italie. Ook hebben we in deze periode Italiaanse les gehad. we hadden 3x in de week les van half 10 tot 13 uur. Dat was ook best pittig om erbij te doen en vandaag do 12 feb. hadden we de laatste les. Ik moet zeggen dat ik het al wel beter kan verstaan als ze onderling praten, maar soms zelf erop antwoorden vind ik nog wel lastig. maar ik hoop dat, het nog wel wat beter gaat worden in deze tijd. Verder zijn ze op stage ook erg behulpzaam met het regelen van dingen, zoals de wifi die het heel lang niet deed maar sinds vandaag kunnen we weer contacten... Verder heb ik ook nog een ziekenhuis bezoek gehad van meerdere dagen omdat ik hele erge uitslag heb dat begon op mijn handen en ging helemaal op mijn hele lichaam zitten, dus heb ik vorige week woensdag naar het ziekenhuis gegaan en hebben we naar mijn gekeken. En toen moest ik nog naar een ander ziekenhuis en als laatste kwam ik nog bij een andere dokter. Maar ik moest donderdag terug komen. toen zouden ze wat gaan doen, maar toen werd er nog alleen maar naar mij gekeken van alle kanten en is er toen voor vrijdag een afspraak gemaakt 's morgens en toen hebben ze allemaal testen gedaan bij mij. dus dat is wel even wat anders dan in Nederland, je word opgehaald met een ambulante en er word van alles tegen je gezegd, maar ze zorgen goed voor je. Dus toen was ik die vrijdag na alle testen kwam ik weer bij de dokter en nou moet ik 17 feb. terug komen voor de uitslag en hoop ik op medicijnen. Ik voel me nu verder wel goed maar het de eerste paar dagen er wel last van gehad. Nu gaat het beter, dus even 17 feb afwachten. Dus ik maak wel van alles mee hier in Italie. Ik hoop vanaf nu ook weer wat vaker wat te kunnen schrijven ten zij de wifi er mee ophoud.. maar goed dat weet je nooit van te voren. Het gaat mij goed en ik maak hier nog even een gave ervaring van en kom met mooie verhalen en foto's en vooral ervaring terug. ik hoor ook graag van jullie. Tot snel in mei!
Ciao!

  • 12 Februari 2015 - 22:38

    Dinie:

    Wat een ervaringen! Fijn om weer iets van je te horen. Hopelijk doet het internet het de komende tijd weer wat beter zodat we een keer kunnen skypen. Gr. Dinie

  • 13 Februari 2015 - 00:14

    Annie Uut Katwiek:

    Hey roos.
    fijn om wat van je te horen.
    zo beleef je nog eens wat. Succes met alles.
    alaaf........

  • 13 Februari 2015 - 18:52

    Ina:

    Wat leuk om wat van je te horen
    van het ene ziekenhuis in het andere
    Je weet je staande te houden STEEN GOED Roos
    Dan komen volgende week Hannah en Mark leuk om weer naar uit te kijken
    Hier komen de sneeuwklokjes uit de grond
    Een mooie tijd om weer van te genieten
    Nou geniet van alles daar, en een knuffel meid
    De Penkies

  • 17 Februari 2015 - 13:29

    Ina:

    Wat een prachtige fotos op faceboek
    En een carnavalspak heel leuk
    Je moet soms creatief zijn
    groetjes

  • 25 Februari 2015 - 19:47

    Rita:

    Hoi roos wat fijn om te lezen en te hebben gehoord van hannah en mark Hoe het met jou gaat en dat jullie er samen ook zo fijn hebben gehad en dan die mooie foto's net te vergeten , en je hebt daar ook nog carnaval gevierd/mooie jurk stond goed ik wens je nog een hele fijne tijd met mooi weer of is het daar niet zo mooi toen hannah en mark er waren hadden jullie de zonnebrillen op en was het 17 graden nou lekker toch , hier bij ons is het niet geweldig regen, wind, hagel bibberend koud nou roos nog heel veel succes en we schrijven nog wel eens groetjes vanuit bredevoort van erwin en rita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roos

Ik ga voor ruim 5 maand naar het buitenland voor een stage. Ik wilde dit altijd al graag doen. en nu is mijn kans om te gaan. Ik hoop veel te zien en mij zelf nog mooier en beter te kunnen ontwikkelen. Zodat ik daar als een mooie ervaring naar terug kan kijken.

Actief sinds 30 Nov. 2014
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 4303

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 28 Mei 2015

een maand voor vertrek.

Landen bezocht: